LG börjar rulla ut Marshmallow till LG G4 i Sverige

Nu finns Android 6.0 officiellt att hämta till LG G4 via LG Bridge. Så, vad väntar du på? Koppla in telefonen till datorn omedelbart!

Mer info om uppdateringen finns att läsa här: http://dyk.lgmobile.com/dyk/osupgrade/mosu.dev

Om wingman666

Följ mig på G+ https://plus.google.com/+PatrikKarlssonMobileScience eller Twitter @patrikcarlsson1 för att aldrig missa en bloggpost!
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till LG börjar rulla ut Marshmallow till LG G4 i Sverige

  1. Robert skriver:

    finns ej någon uppdatering till g4 via LG Bridge

  2. 365dniwobiektywielg skriver:

    Hej, jag har en fråga till dig. Har du en LG G4 och förmodligen har uppgraderas till Android 6.0. Jag har också, och det är därför ber jag om du kunde kontrollera det på Google Maps du har bilder av objekt som du klickar på ett hotell, caféer, butik, etc. Eftersom det för mig tyvärr inte visas. Trots renovering Google Maps 9.19.1 och android v20d. Hur mår du? Jag väntar på svar Hälsningar

Lämna en kommentar